Bye bye Easter

Då var påsken så gott som över för denna gången..

Vi har inte gjort så särkilt mycket. Johan har jobbat både långfredag och påskdagen så Henry och jag har träffat mormor och bara myst. Henry har fått massor med påskägg och nu väntar ett par dagars godisavvänjning..
På påskafton var mormor och farmor o farfar här på lite påskmat. Annars har vi hållt på i trädgården och njutit av det fina vädret..förutom igår då..

Vaknade med illamående och ont i magen och sedan kom yrsel och huvudvärk..Jag låg däckad hela dagen. Mormor fick rycka in och ta hand om Henry eftersom Johan jobbade dygnet. Det var skitläskigt och jag kände mig riktigt risig där ett tag...inatt har jag haft världens kramper i magen..så imorgon ska jag ringa in o fråga lite vad de tror att det beror på. Lillebror har levt rövare därinne under tiden men jag tycker ändå att det känns bäst att kolla läget.

Idag har vi tagit det lugnt. Johan och Henry har varit ute o gått med Oyan o tittat på grisarna och båtarna i hamnen medan jag låg hemma o vilade mig..Nu på kvällen har vi grillat och ska nu se på en film!! Få väl se hur mycket jag bölar den här gången..är ju lite småkänslig nu för tiden.. Mamma och jag såg på "Underbara älskade " på långfredagen och då grät jag floder..det blir liksom lite stort allting..dessa hormoner!

Idag när vi frågade Henry vad farfar hette sa han helt utan tvekan "Tingeling!" :D Han är ju för rolig...

Skriver mer en annan dag då jag har nåt vettigt att skriva om..

Over and out

Går in i v. 29 idag..only 83 dagar to go! eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0