Zombie..

Dagen började alldeles för tidigt för mig..eller så var det kanske så att gårdagen avslutades alldeles för sent som vanligt! Henry ville nämligen kliva upp klockan halv sju och jag somnade nog inte förrän ett i natt igen! Sen har vi ju lillebror som vaknar några gånger varje natt med..Det blir inte många timmar sammanhängade sömn nuförtiden, ska absolut inte klaga eftersom jag har mig själv att skylla!!



Henry och jag spenderade morgonen i soffan framför Bollibompa, regnet verkligen öste ner och mysfaktorn var hög! Så mysigt att få ha Henry för sig själv medan Johan och Tage låg och snusade i sovrummet! Blir helt varm i kroppen när jag tänker på mina fina killar! Henry har blivit väldigt mammig, inte lustigt alls men Tage är oxå väldigt mammig i mellanåt och jag känner mig otillräcklig! Jag vill ju finnas där för båda och visst kan Johan hjälpa mig, och det gör han verkligen, men ibland är det bara mamma som duger..



Idag var det dags för ett besök på BVC för Tage igen. Han växer så fint så! Idag vägde han 4290gram (+ 310gram) och var 54.5 cm lång (+1cm), stora killen! Eftersom allt funkar så bra behöver vi inte komma nästa vecka utan veckan därpå istället! Nästa vecka är det dock Henrys tur att åka till BVC för 2.5 års kontroll!

Nähä..om jag skulle ta mina 21 myggbett och gå o lägga mig... i tid för en gång skull..Fast det har jag sagt varje kväll nu och det slutar alltid med att klockan blir efter midnatt  iallafall..



Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej på er!



Hoppas allt är bra med er!

Nu är "lilla" Tage lika stor som Wega var när hon föddes!!!!!!!!!!

Du vet inga utställningar som är på G?? Är lite sugen faktisk! Ska ni åka på ngr fler?

Ha det så bra!

Kram på er!

johanna

2009-08-12 @ 08:07:16
Postat av: Helena

Hej vännen!

Allt bra förutom smärre sömnbrist? Fina bilder du har. Era killar är verkligen superfina. Vad Tage har ändrat utseende allaredan. Va goa de är när de ligger o sover med armarna uppåt sådär ;-)

Ha de bäst. Hoppas vi kan ses snart!

Kramar Helena

2009-08-12 @ 08:30:03
Postat av: Jess

Johanna: Hej! Jodå, allt är bra med oss bortsett från sömnbristen men den är ju självfrvållad! Det är ju så mysigt att sitta uppe på kvällarna efter att H har somnat och få ägna lite egentid åt T och dessutom få några ord med Johan! Vi hade tänkt åka till norrköping den 13/9 men sista anmälan är imorgon o de kräver att man skickar in SKK:s 3sidiga anm.blankett och vi har inga såna så det är nog kört..Annars ska vi till Lindesberg den 26/9. Det är så trist att man måste anmäla sig så långt innan oftast..En ambitiös människa har gjort en bra sida på nätet där hon samlat alla inoff.utställningar!! http://rytterling.se/inofficiella09.html

Hur har ni det? Funkar det bra på nya jobbet?

Kramar Jess o co.



Hej gumman!

Jodå allt bara bra här! Med er då? Jobbar o sliter antar jag.. Visst har han ändrat utseende lilla T!! Han har blivit mycket rundare..tyvärr tror jag att ögon ändå bli blå..suck..mina barn ska visst inte vara lik sin mamma på nåt sett ;) tur att deras pappa är så fin då! haha Säg bara till när ni kan träffas för vi har inget planerat nu på ett tag. Kramar Jess

2009-08-12 @ 13:22:52
URL: http://jessbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0