December

Nu är det så länge sen sist att jag knappast kan skriva igen allt som hänt här..Besök AV trevliga vänner o släktingar, besök HOS trevliga vänner och släktingar, dop, viltspår, Julbord, Julfester och diverse andra trevliga stunder har infunnit sig men jag tror att jag tar det i bilder istället! TYVÄRR har vi inga bilder från Tages dop..väntar på att få lite från kära far o Laina!

Håll i hatten för här kommer en massa bilder i en väldig röra..




 Delar av finaste familjen Andersson-Johannson, Helena, Wille och Ludvig..
Å så Tage o Blato med förståss!


 Årets Julkort..


 Det är inte helt enkelt att få alla att se med på noterna.. ;)

 

 

 Finaste H på promenad!


 Ville ru nåt elle?


 Finns det hjärterum så finns det....


 Fina, fina Helena! Tycker så mycket om dig, vännen!


Henry på Omberg.. 


 På spåret med fina Johan! :)


 Tages absoluta favorit, just nu...Trots att han inte når ner till golvet!! ;)


 

 Tjohoo, vad kul det är!



       





 Lite mörka bilder från en mysig promenad i snön.


    

 Det kan gå hett till ibland när syskonen sätter igång..


Snälla matte kan vi få godis??!!


Å vad kul att du ligger här, matte..
(Gjorde ett tappert försök att göra en snöängel..)


 ♥♥♥♥




Bästa H på upptäcksfärd




  


Stina och Henry byggde en koja i snön!






Kusiner Henry och Ester






Alltså..Jag trodde inte att Jultomten såg ut sådär..



   

En snöklädd cocker...det tog en timma att tina upp honom efter denna snötur! :)



 
Min Balto <3


 



Älskade H var oxå tomte på Julafton!






     

 Tagehjärtat har lärt sig att rulla från rygg till mage nu och gör det mest hela tiden.







Ska försöka bli bättre på detta nu..


Over and out


 


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina du vad du är rar! Tycker så jättemycket om dig oxå <3<3<3 Vad mycket fina kort ni har på barn, hundar o varandra. Själv såg jag lite suspekt ut på ett kort ;-) Men det är ju så jag är! Saknar er! Kram

2009-12-29 @ 09:10:45
Postat av: Tessan71

Älskar älskar älskar bilden på "finns det hjärterum" =O) Så himla typiskt RR.......fattar inte hur hela den rasen är skapt emellanåt =O)

GOTT NYTT ÅR önskar Tessan med tvåbent och fyrbent familj i Motala

2009-12-31 @ 23:11:00
Postat av: Åse

HEj! Läste camillas blogg o vill först gratulera Henry på 3 årsdagen, sen såg jag att han hade en så himla fin barbapappatröja på en av bilderna, köp vardå? Lindex kanske? Har alltid älskat barbapappa sen jag själv var liten o är nu så lycklig när dessa underbara figurer kommit ut på kläder. Hälsa familjen. Kram Åse

2010-01-13 @ 21:22:27
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaaam!!

2010-01-13 @ 22:43:01
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Jess

Åse! H tackar för gratulationen! ;) Tröjan är köpt på Åhlens! De har massor med fint i Barbapappa! Ta hand om er! Kram

2010-01-13 @ 22:59:54
URL: http://jessbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0