En stor dag

Känner mig något bättre men långt ifrån bra..undrar hur länge det ska sitta i egentligen!?

Idag har vi varit på ultraljud på Motala lasarett. Vi lämnade Henry och Oya hos moster Jenny och åkte vidare till sjukhuset. Barnmorskan, som heter Maria, konstaterade att det bara var en Mini i magen vilket vi är tacksamma för..Så kollade hon så att allt såg normalt ut och det gjorde det! Mini var ganska livlig och låg med ryggen utåt så det var inte så lätt att se hjärtat så detaljerat som hon ville så hon fick kalla in förstärkning och till slut fick de, de bilder de ville ha. Vi bad ju om att de skulle tala om ifall de såg könet och det gjorde de...så vi vet nu!!!

Blev framflyttad också, så nu är Mini beräknad till den 5 juli istället för den 12:e. Så vips var en veckas väntan borta kan man ju säga! Så nu är jag i v.20 och när denna vecka är gången så har halva tiden redan tickat förbi..fattar inte riktigt det! Undrar när det ska gå upp för mig att jag ska ha ett barn till..med Henry så tog det tills han var typ 2 månader innan jag fattade att han verkligen var min!

Efter ultraljudet åkte vi o tog en fika hos Jenny och sedan for vi vidare till mormor och åt kvällsmat...mycket ätade.. Vi var ju tvungen att visa upp Henry i hans nya frisyr och Mini som vi fick på bild idag!

Igår var vi ute en sväng och åkte pulka, bäst att passa på medan snön fortfarande ligger..Henry verkligen älskar att åka pulka och ju fortare desto bättre.. "nie,åtta, sju" sa han innan han åkte ner..så himla jättego!


Nio..åtta..sju


Oyan måste ju vara med o leka med!


Se så fin jag blev! Mammas stora kille..


Fina fina Oyan!



Lilla Mini..

Over and out


Ps..Det bor en liten gosse i min mage...Ds...

Kommentarer
Postat av: Steffie

Hej hej!

Va mycket fina bilder du lagt in!

Och kul med en lite pöjk till, de är aldrig fel att bli framflyttad en vecka, jag blev det med K! =)



Massa Kramar till dig och din härliga familj



2009-02-11 @ 08:34:58
URL: http://familjenpedins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hej !

Hanna här, hittade hit från familjeliv. Jättegrattis till mini! Kul att ni har en ridgeback också..min mor har två st! Och hon misstänker att ni var på samma utställning utan att se varandra, nu kommer jag ju inte ihåg var det var..men efteråt såg hon att Oya var reg. på Jessica Bodin. Ja ja hoppas ni har det finfint, det har vi! Kram på er PS. nu kommer jag ju titta in igen hos dig förstås DS

2009-02-12 @ 11:18:17
URL: http://hpunkt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0