Tentaångest

Eftersom jag är mitt uppe i värsta tentaångesten så har jag inte mycket att skriva om här..Mitt liv är för tillfället ställt på paus och hjärnan inriktad mot denna förb...tenta på tisdag..

Därför skiter jag helt enkelt i att skriva nåt mer o sätter in lite bilder istället. Tagna av Johan som fortfarande har ett liv..

Jo men just det..nåt har ju faktiskt hänt i mitt liv. I tisdags så var ju familjen Högqvist här! Vi skulle bjuda på lite mat och det blev en liten utmaning eftersom de numera inte äter kolhydrater..Om ni inte visste det innan så är det ta mig tusan kolhydrater i allt!
Det blev iallafall en gryta med fläskfile o kantareller och blomkålspure + grönsaker.  Jag tror att de blev nöjda med det! Jag kan inte annat än att beundra dem som kämpar med Lchf och kommer på nya idéer på mat och alternativ till allt som man inte får stoppa i sig! De är verkligen så duktiga!

Anton var ju med oxå så Henry sken som solen hela kvällen. Han fullkomligt älskar sin Anton. De spelade piano och körde runt på bilar här i full fräs. När klockan blivit närmare nio så kom Henry till mig o sa "Mamma, lälla"  vilket betydde att han ville ha välling o gå o sova! Han hade lekt såpass att han var helt slut kraken men oj så lycklig han var! Tack Anton för att du tar hand om din lilla gudbror så bra! Du har en stort beundrare i honom.

Johan o jag tog en promenad med Oya i tisdags morse, vi gick längst vattnet som vi brukar. Oj oj oj vad ont jag fick..marken var frusen och det var väldigt ojämnt underlag så mina fogar skrek rakt ut..Det var nära att jag inte tog mig hem där... Så hädanefter blir det bara prommis på jämnt underlag! Skit oxå..



Oyan på prommis..


Camilla med "lilla" knähunden


Söt, sötare, sötast Vilgot


Buse


Dumbo?!





Mamma gris.. känner mig som henne just nu..


Sängen kallar..lååååååång dag med näsan i boken imöra! Suck!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Mannen, myten, Vilgots pappa

Tänka sig, lika fotogenic som sin far!



Maten var i en klass för sig, hur smaskens som helst! Man bugar och tackar.

2009-02-13 @ 14:35:20
Postat av: Lotta, Anders syrra

Hej du tjejen! Hittade hit via Camillas blogg, kul att se och fantastiskt kul att ni ska få ett syskon till go-Henry!!!

Skoj att du börjat plugga - logistik är ju vad jag läst i ett år och jag tycker att jag lärt mig så mycket bra! Hoppas att det går bra med plugg o tentor!! Hör av dig om det är nån bok jag har, som du kanske vill låna! (fast jag har ju läst i Gävle, så det kanske inte är samma....)

2009-02-13 @ 20:26:19
Postat av: Camilla

Tack för fantastisk mat! Det var så gott att vi ätit blomkålsmos i tre dagar nu!

Å du... du är inte alls nån mamma-gris... Du är finast!

Puss

2009-02-13 @ 21:00:37
URL: http://motalatjej.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej Lotta! Vad kul att du hittat hit!

Inte visste jag att du pluggat logistik!Vad gulligt av dig att erbjuda mig att låna böcker, jag kanske tar dig på orden framöver! Jag tycker det verkar vara en jättebra utbildning men det tar ju ett tag innan man kommer in i pluggandet!Ha det så bra och hoppas vi ses framöver! Kram Jess



Camilla: Du är ju bara för gullig!PUSS

2009-02-18 @ 22:56:11
URL: http://jesbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0