Bra början..

Så har även jag hittat hit!
Kanske finns det någon som är intresserad av vad som händer i vårt lilla liv och är det inte fallet så skriver jag nog mest för min egen skull ändå! :-)

Idag har vi en liten sjuk kille hemma. Henry har fått vinterkräksjukan! Tjohooo!
Det går på dagis så frågan var ju inte om utan när han skulle få det..Nu väntar vi med spänning på om jag o J oxå ska drabbas. Vi har sanerat oss med handsprit men antagligen är det ju försent.
Nåväl, för min del skulle det ju inte skada med en släng kräksjuka..behöver ju tappa en del kilon, fast å andra sidan så känns kombinationen gravid-kräksjuka inte alltför lockande! Jag tror jag hellre tänker mig lite extra för framöver istället!
Apropå detta så har jag fått en tid till dietisten på torsdag nästa vecka. Det ska bli intressant att se om hon har några bra tips att ge mig.Jag behöver dom verkligen! Har nämligen redan gått upp 3kg och är i v.15!! Oj oj oj...vill inte tänka på hur detta ska sluta!

Har ju börjat skolan oxå, logistikprogrammet närmare bestämmt. Det är jättespännande, Första kursen ut är Företagsekonomi, en väldigt intensiv kurs och dessutom inte helt självklar. Gäller att gå ut hårt. Pust!
I o med detta såhar även Oya fått börja på dagis! Det är ett helt nyöppnat hunddagis här i Hästholmen och det är verkligen superfint!  Tjejerna som har det är jättegulliga och det känns tryggt och bra att lämna vår lilla bäbis där!

Dagens stora händelse var promenaden på kvällskvisten då Henry fick lysa med ficklampa på en traktor! Förstå vad roligt det kan vara..Traktorer och lastbilar rules!

Alles for today..over and out!

Ps! Heja Magnus Samuelsson i Let´s dance! Ds.

Kommentarer
Postat av: camilla

Du gumman,... kom igen när du är i min kaliber, vad det gäller att gå upp i vikt under graviditeten... :-D I v 15 hade jag säkert redan gått upp 8 kilo :-(, så 3 kilo är ju nada!

Å så vet du ju,... du är ju finast i världen i allafall, även om det skulle visa sig att din kropp skulle vilja 10 dubble de där ynka 3 kilona!

Puss

2009-01-16 @ 23:27:55
URL: http://motalatjej.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag älskar dig som du är!!!

2009-01-17 @ 18:01:29
URL: http://jesbodin.blogg.se/
Postat av: Jess

Vad gulliga ni är båda två! Men Johan nästa gång kan du väl skriva att det är från dig istället...;) Puss

2009-01-17 @ 18:11:11
URL: http://jesbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0