En låååååååååååååååång dag

Idag har Henry mått lite bättre, febern är kvar men har inte kräkts nåt. Han vill inte äta men vi har kunnat få i han lite att drick iallafall.
Måste säga att han är förvånansvärt pigg ändå..
Numera går barnserierna varma på dvd:n, Rorri, Postis Per, Teletubbies, Tåget Thomas mmm,m... jag börjar bli lite trött på dem..

På förmiddagen åkte vi till Sharpman en sväng, vi behövde köpa skyltar att sätt vid våra grindar då det börjat springa folk i vår trädgård titt som tätt. Det beror på att de ska gräva upp dagvattenbrunnen som ligger precis vid vår tomtgräns och ledningarna som går genom vår trädgård. Det är lite märkligt att helt plötsligt se en neonfärgad gubbe glida förbi köksfönstret. Vi släpper ju ofta ut Oya själv i trädgården om det känns ju sissodär om hon är ute och de kommer in utan att säga till innan..Hon tokade ur härom dagen när de helt utan förvarning gick omkring i trädgården..Ringer man inte på o säger till först??!! Egentligen får de ju skylla sig själva men det känns som att jag inte vill riskera att nån lämnar en grind öppen efter sig.

Dagens händelse var när jag tappade en hel flaska välling i golvet som givetvis skvätte ner hela köket och hela mig! Ett mindre sammanbrott som följd. Det var den 5:e saken jag tappade idag, blir så trött på denna klumighet som följer med graviditeten! Dessutom har ju tålamodet minskat till ca 30% så nu är jag inte rolig att tas med när det inte går som jag vill..tur att det är övergående!

Den här dagen har varit den längsta och tråkigaste på länge så nu går jag o knyter mig o hoppas att morgondagen har mer att ge!

Over and out.

Ps! Man har det inte roligare än man gör sig.. ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0