Sjuk..

Jaha så är man sjuk..IGEN! Jag fattar inte att inte jag kan få vara frisk nångång. Är så himla trött på det här nu, finns det en liten bacill så nog hittar den mig och kopplar sig fast med ett hårt grepp.

Vaknade igår morse med halsont men tänkte att det är nog för att jag snarkar (ehh.. enligt Johan, men han ljuger) iallafall så var det lugnt under dagen och så på kvällen fick jag jätteont igen. Vaknade vi halv fem av att jag var precis igentjockad i halsen och febrig. Kul.. Så nu har jag legat o sovit hela dagen..som tur är så är både H och O på dagis idag.

Jag är riktigt besviken för jag hade ju tid hos dietisten idag som jag fick ställa in. Jag vill och behöver verkligen gå dit! Nu hoppas jag på att jag får en ny tid ganska snart..

Bäst att avsluta detta klagoinlägg o gå o sova lite igen.

Over and out

Ps.På dagis går det just nu feber o hosta, bara så ni vet vad jag kommer drabbas av nästa vecka..Ds.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt att vara sjuk... Krya på dej kram Camilla K

2009-01-22 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0