Skön dag!

Jag fick sovmorgon idag..Johan, raringen, väckte mig inte förrän 10!! Å då med frukost o tända ljus.. de hade gjort så fint, mina pojkar. Älskar! Undrar vad jag gjort för att förtjäna dem!

Efter frukosten åkte vi upp på Omberg och gick en promenad, det var helt underbart, om man bortser från min obefintliga kondis. Oya hade jättekul och sprang som en tok fram å tillbaka, snacka om att motionera sig själv. Lika lugn som hon är inomhus, lika galen är hon när hon får vara lös ute! 
Henry stackarn mår lite bättre idag men magen är fortfarande i olag..men han knatade på där och tyckte nog att det var skönt att få lite frisk luft i lungorna, han med.

När vi kom hem satte jag mig med mitt pluggeri, usch vad dåligt samvete jag har över det.. Men jag fixade 5 kapitel och måste säga att jag är rätt nöjd med min prestation. Nu har jag bara sådär 18 kapitel kvar..


Lägger in lite bilder från vår prommis på Omberg

Fina Oya

Fina Oyan i sin nya sele




Världens bästa Henry




Alla mina fina




Å så jag då, osminkad o fin..

Over and out

Ps. Har förresten inte tappat en enda sak idag..Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0