Roadtrip..

I´m back..fast med Mini fortfaranade i magen..skapligt enveten en..

Fick åka in till MVC igår eftersom jag inte kännt av honom på länge men lilla hjärtat slog så fint så allt var ok..Skönt! Jag förstår inte meningen med allt som hände under torsdagen och nu är det total stiltje igen! Visst har jag lite småvärkar till o från men det blir ju inget av dom..

Igår gjorde jag en sån där sak som man kanske inte bör göra när man har gått 5 dagar över tiden och proppen har släpp men jag hatar att bara sitta här o vänta på att nåt ska hända..dagarna går ju liksom. Å så måste man ju ta lite risker ibland med..
Jo så vi tog en liten trip till Munkfors (25 mil enkel resa..) och hämtade lilla Ester..En dobermannvalp som min syster köpt. Jag var lite nervös i Laxå på vägen upp för då fick jag lite värkar i bilen men sen så gav det med sig och han är ju som sagt kvar i magen..

Ester är som ni säkert förstår bedårande söt, 9 veckor gammal och så himla liten..Oyan var ju 12 veckor när vi hämtade henne så hon var ju nästan dubbelt så stor!


Ester

Henry har spenderat natten hos farmor o farfar och idag ska han följa med dom på kusinträff i Norrköping. Det känns så konstigt när han inte är hemma, jag saknar honom så det gör ont redan nu..Han ska dessutom sova hos fam. Högqvist inatt så mamma får längta lite till..Han har tjatat om att sova i Anders säng sålänge nu att  det är bäst att han får göra det.. ;)

Nu ska vi äta en låååång frukost och bara njuta av att få sitta ner under en hel måltid..det tillhör inte vanligheten här hemma!

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Lotta & Nallarna

Åh!..såå söt hon är lilla Ester!

Attans liten rackare som inte kommer ut. Du är modig som ger dig iväg på långresa.. men du hade väl en duktig på vård/födslar med i bilen, ifall? ; )

Kramisar

2009-07-11 @ 11:31:45
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Jess

Lotta: Ja visst är hon söt! Mamma o pappa är en annan historia..vi kan ta det en annan dag.. Jag kände att det var kanske lite väl drastiskt men va fasen..Johan var ju med o det finns ju BB längs vägen! ;) Det börjar bli något drygt nu..undrar om jag kanske ska gå i två år som elefanterna..;) Kram

2009-07-11 @ 11:52:24
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Moster, syster aka Esters o Alice matte...

Åh så fin bild!

Gårdagen känns helt overklig idag!

Gjorde vi verkligen allt det där?

Fast Ester som ligger bakom mej här i soffan,

är ett bevis på att det faktiskt hände!

Tack för allt!! Puss!

(Tänk vilka historier vi kommer kunna berätta för Mini när han blir stor! Om allt vi hitta på dagarna innan han kom!)

2009-07-11 @ 13:47:40
Postat av: Lisa & grabbarna

Du är inte rädd för utmaningar du.. ge sig iväg långvägas flera dagar över tiden, tur att du han hem igen.. hoppas nu han slutar envisas med att stanna kvar i magen så mycket längre..

Såååå söt hon är Ester, åh,vilka tassar..

Kram kram

2009-07-12 @ 11:17:01
URL: http://minagoldenkillar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0