Nästan bara tråkigheter..

Ett nytt besök hos vetrinären med Oyan i torsdags som resulterade i ett till besök på tisdag då hon ska vara där hela dagen för att ta prover och kanske äntligen få svar på var felet ligger. Just nu äter hon pencillin och jag tycker att det har blivit något bättre med klåda och rodnad. Så peppar, peppar kanske det "bara" är en infektion..Vi håller tummar o tår!

Lilla Henry har haft 39,5 i feber sedan i fredags kväll..Stackars liten sitter mest i mamma o pappas knä och är alltmänt hängig och ledsen. Vill inte äta men dricker cola, vatten o lite välling ibland...så det är vi glada för. Får ringa BVC imorgon om febern fortfarande är så pass hög o se vad de säger.

Denna helg har alltså varit allt annat än händelerik, bortsett från att mamma nu flyttat till Motala. Var där en stund idag på förmiddan och kollade in nya lägenheten och hjälpte till att fixa lite småsaker. Jag tror det blir kanon för henne där!

Just det, var ju hos läkaren i onsdags och blev helt sjukskriven i 4 veckor. Detta pga min foglossning som gör det svårt för mig att sitta längre stunder. Höll ju inte på att ta mig hem från skolan i tisdags förra veckan...Dock har jag en tenta som jag bara måste göra som är den 30 mars så först efter det känner jag att jag kan slappna av.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!



Snacka om att ni har sjukstuga!! :-( Hoppas att ni alla mår bättre snart. Puss å kram :-p

2009-03-24 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0