NÖJD!

Japp, jag är nöjd! Idag har de varit och fixat till gräsmattan igen..och det blev mycket bättre!! Tack kommunen!

En annan bidragande orsak är att vårt sovrum nu är, så gott som, klart! OCH det blev såååå fint! Kort kommer..

Annars så rusar ju tiden som vanligt och jag har gått in i vecka 35 i graviditeten..helt sjukt! Magen är stoooooooooor som ett hus och nu är jag glad om jag kan sova 2 timmar i stöten..dels så har jag ont o så är jag ju ständigt kissnödig.
Ungefär såhär brukar mina nätter se ut nu:
Först så lägger man sig, tröttast i världen och tänker: Å nu kan jag säkert sova!
Lägger alla 500 kuddar till rätta..kuddar under magen, mellan låren och bakom ryggen..så! Sen somnar man för att vakna 1 timme senare av att man är så kissnödig att det är knappt man tror att man ska hinna fram till toan, väl där kommer det TVÅ droppar..tillbaka till sängen..väcker Johan eftersom jag måste lägga alla 500 kuddar till rätta igen och pustar o stånkar o suckar under tiden...somnar om..vaknar efter 30 minuter och måste byta sida...ändra alla kuddar igen = väcker Johan stackarn.. somnar om..vaknar 1 timma senare, måste kissa igen...och så håller jag på...Tills Henry vaknar vid 6 tiden..då är jag näst intill medvetslös...inte lustigt att man är lite halvtom i huvudet nu för tiden...Som tur är så kan jag ju vila lite på dagarna!

På fredag åker vi till Smögen! Gud vad jag ser fram emot det, dock inte bilresan dit men vi får ta många stop så blir det säkert bra!
Johans bror, Lars, och hans tjej ,Karin, har ett jättefint hus precis intill Smögenbryggan. Lars driver en restaurang (Lagergrens) där under somrarna och vi brukar försöka att åka dit så fort vi har möjlighet. Både Johan o jag är kära i Smögen och skulle lätt kunna flytta dit vilken dag som helst! Det är nåt med ljuset och luften där.. Å så har vi så himla trevligt ihop, Henry bara älskar sin farbror och Karin och det är lite trist att vi bor så långt ifrån varandra och inte kan ses oftare..men det är så kul när det väl händer!



Oyan ska oxå med såklart..De har en cocker som heter Love som inte tycker att det är lika kul som Oyan att hon hälsar på men det brukar inte vara några större problem. Vi har ju dessutom en egen lägenhet som vi bor i så de behöver ju inte vara ihop hela tiden. Får se om Oyan tar ett premiärdopp i havet!



Over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

Vad skänt att de kom tillbaka o fixade gräset....förstår inte att de inte kan göra det med en gång bara? :-0

Ååå jag är allt lite avundsjuk på att ni ska dra iväg till smögen....men det är ni värda!

Ta det lungt o njut av det fina vädret som ska va!

Vi ses imorron då är jag tillbaka på jobbet.....ons tors och så planeringsdag på fredag...sen over and out för mig....vad jag vet idag!

K

2009-05-26 @ 23:41:56
Postat av: johanna

Känns lite konstigt för det har varit jättebra, ja vi får se vad som händer!

Ha det så bra!

kram jo

2009-05-26 @ 23:43:22
Postat av: jessica

Tack för du komentera mitt inlägg om mina barn.

Inte långt kvar nu,snart har ni två underbara barn.



Önskar er en fin resa till smögen!

Kram/Jessica

2009-05-27 @ 00:40:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: Gudmor-camilla

Hej hjärtat!

Vad avis jag blir, vill oxå åka till smögen!!!! :-( Jag håller på å jobba ihäl mig, och känner att semester skulle sitta fint nu, men det får vänta till midsommar!

Förlåt att jag inte svarat på ditt mess, men jag har typ dött när jag kommit hem från jobbet. Vi får ses när ni kommer hem igen efter helgen?

Pussa på min lilla henry, saknar honom galet!

Puss

2009-05-27 @ 19:37:27
URL: http://motalatjej.blogg.se/
Postat av: Lotta & Gossarna

Vill bara önska er en trevlig resa till Smögen!

Kul för Oyan att träffa en hundkompis oxå på semestern.

Ha det gott!

Kram

Lotta

2009-05-28 @ 21:42:59
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Arne, Helena och Stina

Vad avundsjuka vi är!!! Smögen är ju såå härligt. Hoppas Oyan får leka lite med hundkompisen och BADA.

2009-05-29 @ 07:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0