Nu så

Underbara Lotta på BVC ringde upp oss idag så nu har vi fått en tid för läkarundersökning och förhoppningsvis remiss till barn för allergiutredning! Tack Lotta!

Henry mår mycket bättre nu..antar att regnet och medicinen gjort sitt men det bästa vore ju om det kanske inte var allergi..drömma kan man ju alltid!
Idag när han kom hem från dagis var han täkt med lera från topp till tå, "Mamma jag hoppa lattenpölar" sa han helt lyrisk! Lilla söta H, underbart att se honom så genuint lycklig! Jag vill oxå hoppa i vattenpölar!

Själv har jag åkt på feber, halsont och huvudvärken from hell..igen! Vad är detta?! Så denna dag har Oya och jag spenderat under täcket! Som pricken över i har jag fått små små utslag som sprider sig på låren, vristerna och fötterna. De kliar nåt jävulskt och håller på att driva mig till vansinne..Ska till läkaren imorgon för att kolla läget, det är tydligen inte så bra att ha utslag när man är gravid..kan tyda på leverpåverkan men nu tror jag inte det för då är utslagen lite annorlunda men lika bra att kolla upp det ändå. Jag borde få klippkort hos läkaren snart..jag måste vara deras mest lönsamma patient för tillfället..;)

Oya o Johan skulle åka på drop in kurs uppe på klubben men det blev inte så idag, det fick bli en prommis och träna lite hemma istället.Hon är så duktig lilla Oyan! På lördag är det drive in utställning i Linköping till förmån för Djurskyddet Sverige som vi ska gå på. Hoppas att vädret och mående är ok bara..

Annars blir det en lugn helg eftersom Johan jobbar fredag natt och söndag dygn. Imorgon ska Henry och jag ha myskväll och på söndag tar vi dagen som den kommer tror jag, vi har iallafall inget planerat. Skulle behöva baka lite för frysen är tom men vi får se vad som händer..

Over and out


Kommentarer
Postat av: Pernilla

När kommer ni till oss då?

2009-05-08 @ 11:56:12
Postat av: Jess

Ja det måste vi ju ta tag i! Ska åka till Smögen nu i slutet på Maj om mitt bäcken klarar det..så kanske vi kan ta det i juni om jag vågar..vill helst föda på hemmaplan ;) fast å andra sidan så lär jag väl gå över denna gången med så det är säkert ingen fara..Pussa o krama F lite extra idag från mig! C med såklart..

2009-05-08 @ 14:47:30
URL: http://jessbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0