Award :)

Jag har fått en award av Lotta och hennes Bernergossar!!





Tack Lotta!

Jag ska alltså skriva 10 saker om mig själv..Mycket av det vet ni säkert men here we go..

1. Jag har storlek 41 i skor och mina fötter har vuxit 1 stl per graviditet..Det ni! Står alltså rätt stadigt på jorden...

2. Jag är fobiskt rädd för spindlar och diverse andra småkryp..Har tom åkt hemifrån mitt inatten pga av en spindel...

3. Har flyttat 26 gånger..Jag är riktigt duktig på det!

4. Har jobbat på Posten i drygt 7 år..men läste till undersköterska på gymnasiet.

5. Är en riktig godisråtta!

6. Tycker inte om vin trots att jag verkligen försökt att lära mig.

7. Har 105 i IQ.. Måste haft en bra dag.. ;)

8. Jag älskar traditioner.

9. Smögen är mitt "andningshål" och ett ställe jag skulle kunna tänka mig att bo på.

10. Tänker ta Mc-kort när tid och möjlighet ges!


Jag skickar en Award till:

Camilla H (Min kära vän och mina barns gudmor)

Helena K (Min härliga vän och Stinas matte)

Lisa (Kär vän och dagisfröken till Oyan o Balto)

Skulle gärna gett den till Helena A, Johanna och Pernillorna men ni har ju ingen blogg...Skaffa det fort! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

Ser att vi tycker ganska lika...o har stora fötter!!! ;-)

Har haft mina funderingar på att blogga men jag är ju inte så inne på hur man gör. :-(

Du kanske kan lära mig!!

Kramen!

2009-11-12 @ 12:37:29
Postat av: johanna

jag har en blogg!

zoya.aberlours.se Kolla om du vill!

2009-11-19 @ 22:50:05
Postat av: Jess

ÅÅÅÅ vad kul! jag ska genast kika! Kram



2009-11-19 @ 22:58:44
URL: http://jessbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0