I´m alive...

Antar att ni tror att jag trillat av pinn men riktigt så illa är det inte..
Har väl vad man så vackert kallar bloggtorka!

Det får bli lite kort istället...


En glad liten groda i sin Bumbo


Pappa upp i dan... ;)


Spexar..


Tage älskar sitt babygym..Nu vänder han snart från rygg till mage!


Tage smakar gröt för första gången


Lite konstigt är det men ganska gott ändå..


men majspure..det får ni behälla själva!


Henry och Oya tittar på Bompa


..Tage med!


Världens finaste Balto...


En smutsig men supersöt H


Älskade H!


Henry och jag bakade lussebullar under Tages övervakning!


Tills lusten kommer igen..Fridens!

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Lotta & Gossarna

Härliga bilder på killarna! Otroligt vad Tage är lik dig. Vilka fina lussebullar.. han är duktig Henry. Skulle jag kunna få låna honom sen när jag ska baka?? ; )

Kram

2009-11-27 @ 13:12:56
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Tessan71

Hallå där!!

Vilka härliga bilder =o)

Jag som hade sett fram emot att träffa er på Omberg imorgon, men nu var det någon som ville något annat. Har gjort mig illa på hästen, så både häst och hundaktiviteter får vänta ett bra tag....tyvärr. Hoppas ni får en skön promenad och hoppas att vi kan vara med snart...Gimli busen skulle verkligen behöva få busa med likasinnade.

Kram från Motala

2009-11-28 @ 19:58:03
Postat av: Camilla

Fina bilder :-) Dom e verkligen söta dina grabbar...

2009-11-30 @ 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0