Kär..

Idag har mormor/mamma varit på besök och vi åkte till Omberg och grillade korv och gick ett spår med Oyan. Hon var lika duktig idag och den här gången var hon inte lika avvaktade utan var mer framåt och på. Eftersom det hann regna en rejäl skur efter att vi lagt spåret så trodde vi nog att hon skulle ha vissa bekymmer men icke...hon gick i stort sett rakt på..Spåret idag var ca 150 meter med en vinkel. Nästa gång ska vi testa ett lite längre spår med två vinklar tror jag. Hon tycker verkligen att det är så himla kul och är stoltare än en tupp när hon hittar sin skank. Nu har vi pratat med grannen och han har lovat att tänka på oss när han jagar hjort o rådjur! ;) Fast lite äckligt är det allt..men vad gör man inte för sina fyrfota bäbisar!


Oyan har fått upp spåret (ursäkta den dåliga bildkvaliteten..)




Stolt..


Henry är korvansvarig..

Igår hade jag en dag på tu man hand!! Ända sedan Tage föddes har det ju varit fullt ös och jag har svårt att koppla av även om Johan är hemma. Så igår tog Johan med sig pojkarna och Oyan o åkte till farmor och farfar i Skänninge! Jag passade på att sova ett par timmar, duscha läääänge och utan stress och sedan plocka iordning och tvätta av golven här hemma i lugn o ro. Fast jag måste erkänna att jag saknade dom alla nåt enorm och det var en konstig känsla att vara helt själv hemma med..Jag fick iallafall lite ny energi och det var välbehövligt! Tack min fina Johan för att du är så himla snäll och omtänksam! Bäst!


Tagehjärtat på väg till farmor o farfar


Söt 2.5 månad


Mina fina ♥


Syskonkärlek

Imorgon är det vardag igen och vi har en tid på barnkliniken i Motala för att utreda Henrys eventuella allergi..Han blev ju så röd och varig i ögonen i våras och eftersom Johan har en massa allergier så vill vi kolla upp ifall Henry oxå är allergisk. Hoppas inte...Han har faktiskt inte visat något efter det så det kan ju ha varit (peppar, peppar) en vanlig ögoninfektion..

Vet ni...jag kan inte släppa Balto..jag vet att vi inte kan men jag är så kär i den hunden!


Fina fina Balto



Måste bara skryta om mina bra affärer som jag gjort på Tradera i helgen! Först en Polaren o Pyret overall som jag ropade in för 206kr och sedan ett par Ecco gore-tex kängor som jag fick för 130 kr (!!!!!), båda till Henry. 
Sån shopping blir man lycklig av! Superfina grejor till superbra priser! I love Tradera!

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att hon är så duktig på spår..

Tror den gula soffan som dom fina killarna sitter i är likadan som vår gula soffa.

Klart Balto ska till Radhusg. Vilka benmuskler han har den killen.. oj,oj!

Kram

2009-10-06 @ 08:56:51
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Steffie

Avis ju, vill oxå ha ett sånt ställa man kan åka till å grilla korv, ser jätte mysigt ut!!



Kramar

2009-10-11 @ 10:10:39
Postat av: Jess

Steffie: Du får helt enkelt packa in barn, hundar o sambo och komma hit! Kram

2009-10-11 @ 10:43:01
URL: http://jessbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0